مهاجرت به استرالیا


گروه ایران آکادمی با داشتن چندین سال سابقه در امور مربوط بهاسترالیا و بهره گیری از دوشعبه در مرکز وشمال شهر ، آماده ارائه خدمات برتر به متقاضیان مهاجرت به استرالیا می باشد.زمینه فعالیت ما شامل ارائه مشاوره تحصیلی واخذ ویزای تحصیلی استرالیا ، ارائه مشاوره در امور مهاجرت به استرالیا و خدمات ترجمه استرالیا می باشد. گروه ما با داشتن کادری مجرب تمامی نیازهای شما را از لحظه تصمیم برای رفتن به استرالیا تاحتی بعد از ورود به خاک استرالیا برآورده میکند.

 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • آموزش حسابداری ویژه بازار کار با بالاترین کیفیت آموزشی

    آموزش حسابداری ویژه بازار کار با بالاترین کیفیت آموزشی

    ما آمده ایم تا کاملترین مجموعه آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار و اشتغال را از سطح مبتدی تا حرفه ای با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تقدیم شما عزیزان کنیم. در این مدت شش ساله، تمامی کاربران ما، از کیفیت بالای تولید و پشتیبانی مستمر آن رضایت کامل داشته اند، به همین خاطر ما را بر آن داشت که با ارائه محصولات جدیدتر، قدمی هر چند کوچک در رشد و ارتقای سطح آموزشی هموطنانمان برداریم.

     

    از قابلیت های منحصر بفرد این مجموعه آموزش حسابداری :

    1) آموزش کاربردی از سطح مبتدی تا حرفه ای با کمترین هزینه نسبت به دوره های حضوری

    2) استفاده حداکثری از تجربه مدیران مالی با سابقه و اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه

    3) آموزش کامل انواع نرم افزار های حسابداری متداول در بازار کار مانند نرم افزار حسابداری هلو

    4) پشتیبانی مستمر و پاسخگویی به سئوالات در حین و بعد از آموزش توسط کارشناسان ارشد حسابداری

    5) گواهینامه پایان دوره بین المللی از آکادمی QAL-IRAN تحت نظر انگلستان (آزمون بصورت ONLINE)

    6)  تمامی شرایط یک کارگاه عملی و دسترسی آسان به تمام مباحث در زمان و مکان دلخواه


    منبع:آموزش حسابداری

     

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • تورهای مسافرتی


    تورهای مسافرتی


    در کشورمان ایران روزهای زیادی از هفته تعطیل می باشد  (به دلیل مناسبت های گوناگون) این تعطیلی ها باعث شده که ایرانی ها زیاد به سفر و تورهای مسافرتی بروند اما سازمان هایی برای  مسافرت های گروهی بوجود امدند که  کارشان  گرفتن مبلغی و بردن  آنها به مسافرت  می باشد اما  دلیل این که این ساز مان ها بوجود آمدند این است که در واقع  تمام جزئیات مسافرت را بررسی کرده و برآوردی درست از آن را به  مشتریان بدهد  اما این جزئیات بسیار مهم می باشند که در این سایت  درباره  آگاه  ساختن  شما از آنها  مطالبی قرار داده می شود.

    جزئیاتی که باید  هنگام مسافرت به آن دقت نماییم و کار اصلی تور ها  بدست آوردن دقیق این اطلاعات می باشد  جزئیاتی همچون به کجا برویم  ، چه قدر هزینه دارد ، اطلاعاتی در باره اون مکانی که میخواهیم به آنجا برویم ، شناخت جاهای مختلف از کشور و دنیا ، جایی که میخوابیم ، امنیت مکان ، نوع غذا ها و وسایل مورد نیاز و غیره ………  می باشد.

    اما تبلیغات زیادی در رابطه با تور های مسافرتی این روزها به دست ما می رسد که این تورهای مسافرتیدارای قیمت های گوناگونی هستند و فرد با توجه به بوجه مالی که در اختیار دارد یکی از این تور ها را بر می گزیند البته قابل ذکر می باشد که بسیاری از این تور ها  با قیمت کم خود قصد  فریب  شما را دارند.

    اما رقابتی بین تور های مسافرتی وجود دارد که  افراد بیشتری را نسبت به خود جلب نمایند. در واقعه هدف اصلی تور ها این می باشد که با هزینه ایی کم و بیشترین امکانات و بهترین کیفیت خدمات را در اختیار  مشتریان خود قرار دهد.

    تورها نوع های نوع های گوناگونی دارد که دو نمونه از آن که بسیار پرکاربرد شده اند را برای شما شرح می دهیم  :

    تور لحظه اخری ، تور چارتری

    تور های چارتری  : 

    به این گونه می باشد که  شرکت تورهای مسافرتی ویا شخصی تمام بیلیت های پرواز های  در مدت زمانی مانند یک ماه خرید داری کرده و تمام هزینه آن را پرداخت می نماید  این شرکت یا فرد  می تواند   تمام این صندلی های خود را در  این مدت بفروش گذارد.

    در صورتی که بتواند تمام ظریفت خود را بفروشد سود کلانی می نماید که این مستلزم تبلیغات زیاد   می باشد اما اگ به هر دلیلی نتواند آن را بفروش برساند حتی با قیمت کمی  این شرکت یا فرد  دچار ضرر مالی  زیادی  میشود .

    تور مسافرتی لحظه آخری : 

    زمانی این اتفاق می افتد که شرکتی تور چارتر خریداری کرده و نتوانسته همه ظرفیت خود را بفروش برساند در این زمان شرکت یا سازمان تور مسافرتی  تصمیم میگیرد چند روز مانده به روز پرواز  قیمت تور مسافرتی خود را  کاهش دهد در بعضی از  از شرکت ها حتی قیمت به نصف هم می رسد به این نکته هم باید توجه کرد که   این تورها لحظه اخری  معمولا  باید به جاهایی باشد که از مسافران در خواست مدارک و روادید (پاسپورت و ویزا ) نکنند از جمله این کشور ها می توان به مالزی  که یکی از کشورهای گردشگری و زیبا  می باشد نام برد کشور دیگری مانند ترکیه نیز همین حالت را دارند یعنی قیمت تورهای مسافرتی در لحظات اخر کاهش می یابد تا ظرفیت تکمیل شود.

    شرکت تور مسافرتی ما قصد دارد بهترین خدمات را با کمترین هزینه ممکن در اختیار مشتریان  بگذارد، در این سایت شما می توانید اطلاعاتی در رابطه با تور های و مکان های پرگردشگر  بدست آورید.

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • اماکن دیدنی آنتالیا


    :آنتالیا ، شاید کمتر افرادی باشند که نام اماکن دیدنی آنتالیا و شهر آنتالیارا نشنیده باشند ، چرا که اماکن دیدنی آنتالیا به نوبه خود بسیار دیدنی و جالب هستند و به جرات میتوان گفت یکی از زیبا ترین سواحل کشور ترکیه را می توانید در آن مشاهده نمایید .

    این شهر ترکیه  ، از لحاظ موقعیت بر روی نقشه ، در قسمت غربی کشور ترکیه قرار گرفته است ، این بدان معناست که اگر تمایل به مشاهده زیبا ترین اماکن دیدنی آنتالیا را دارید  ، می بایست به غرب کشور ترکیه سفر کنید .

    شهر آنتالیا از لحاظ آب و هوا ، دارای شرایط گرم و مرطوبی می باشد ، سرما در این شهر به ندرت یافت میشود و همچنین شهر آنتالیا ،در زمستان هم شاهد باران های خوب و پرباری نیست .

    اماکن دیدنی آنتالیا ، بسیار گوناگون هستند ، شاید اگر اولین بارتان باشد که قصد سفر به ترکیه را دارید ، زمان بسیار زیادی برای دیدن تمامی اماکن دیدنی آنتالیا کم بیاورید .

    در این مقاله قصد داریم تا نام تعدادی از اماکن دیدنی آنتالیا را به شما عزیزان معرفی نماییم .

    1. رودخانه رافتینگ

    2. قلعه کاله

    3. شهرستان تاریخی میسیس یکی از مهم ترین اماکن دیدنی آنتالیا

    4. غای کارائین آنتالیا

    و ………….

    شاید اماکن دیدنی آنتالیا آنقدر از لحاظ تعداد زیاد باشند که ، نتوان آنها را در یک مقاله گنجاند و معرفی نمود، پیرو همین امر ، اماکن دیدنی آنتالیاکه در بالا نام برده شد صرفا برای ذهنیت بهتر شما عزیزان بوده است .

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • اماکن دیدنی آلانیا


    آلانیا ، یکی از شهر های دیدنی ترکیه ، شاید برایتان جالب باشد تا اندکی اماکن دیدنی آلانیارا بشناسید .

    در مقاله اماکن دیدنی آلانیا قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با  شهر آلانیا خدمت شما عزیزان ارائه نماییم .

    این شهر ترکیه ، از لحاظ اماکن دیدنی دارای تنوع بسیار زیادی است ، چرا که از جملهاماکن دیدنی آلانیا میتوان به موزه های دیدنی آن ، اماکن تفریحی آن و  اماکن دیدنی آلانیا…………. اشاره کرد .

    شایان ذکر است که هتل های شهر آلانیا نیز دارای تنوع بسیار زیادی میباشند و به نوبه خود در بین هتل های شهر های دیگر استانبول ، دیدنی و شیک هستند .

    شاید اگر از افرادی که به این شهر ترکیه سفر کرده اند در رابطه با اماکن دیدنی آلانیا سوال نمایید ، یکی از اماکن دیدنی آلانیا را مراکز فروشگاهی آن معرفی کنند ! چرا که مراکز فروشگاهی آلانیا ، نسبت به تنوعی که دارند ، واقعا زیبا بوده و میتواند تجربه ای نوین  در این زمینه باشد .

    فاصله شهر  تا یکی دیگر از شهر های ترکیه که از لحاظ نام ، به آلانیا شباهت دارد، یعنی شهر ساحلی آنتالیا ، 130 کیلومتر می باشد .

    از جمله پر بازدید ترین اماکن دیدنی آلانیا به غیر از سواحل مدیترانه ای آن ، میتوان به موزه کیزیلکولی اشاره نمود .

    موزه کیزیلکوکی نمایشگاهی از فرش ها ، کلیه لوازم منزل و …….. های دیدنی می باشد .

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، شهر آلانیا دارای چند اسکله متفاوت می باشد ، که در یکی از اسکله هایی که در این شهر قرار دارد ، فقط افرادی که دارای قایق های شخصی هستند می توانند تردد داشته باشند ، یا این که می بایست نسبت به اجاره کردن آن اقدام نمایند .


  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری