معرفی برخی از هتل های دبی


 

برخی از هتل های دبی مانند همه شهر های دنیا با قیمت های گوناگون ( ارزان و گران قیمت ) وجود دارند اما با توجه به ذات این شهر که مبین زندگی سرمایه داری و لوکس می باشد ، هتل های 5 ستاره و گران قیمت آن بیشتر نمود پیدا کرده و با توجه به قشر مرفهی که از سراسر دنیا به این شهر می آیند پر طرفدار تر نیز هستند . در ادامه به معرفی برخی از این هتل ها می پردازیم شایان ذکر است تمامی هتل ها دارای تور لحظه آخری هستند.

هتل سوفتیل داون تاون از جمله مجلل ترین هتل های دبی می باشد که با قرار گیری در مقابل برج خلیفه و ساحل جمیرا منظره ای بکر به مهمانانش هدیه میدهد . این هتل با معماری فرانسوی خود ، امکاناتی نظیر اجاره اتومبیل ، سرویس های رفت و برگشت مسافران ، صرافی ، اتاق های وی آی پی و مراکز خرید سوغاتی را داراست . رستوران های متعدد ، مراکز تفریحی و استخرهای متنوع نیز جز لاینفک هتل های 5 ستاره می باشد .

هتل بعدی هتل مینا سلام است که با معماری اصیل عربی خود در کنار بهترین قسمت ساحل جمیرا همانند نگینی در انگشتری دبی می درخشد ، این هتل 5 ستاره با حفظ ساختار عربی خود ، با بهره مندی از کارکنانی مجرب و بی نقص و امکانات سخت افزاری قوی ، به یکی از هتل های محبوب دبی تبدیل شده است .

هتل القصر که با توجه به اسمش ، به نظر خیلی از کارشناسان بهترین هتل دبی می باشد ، دارای ساحلی اختصاصی ، زمین گلف ، فضای همایش و برگزاری کنسرت می باشد و یکی از نزدیکترین اماکن به وایلد وادی و مراکز تفریحی و خرید دبی است.

هتل جمیرا یچ که دارای بنایی شبیه موج دریاست ، با داشتن بیش از 600 اتاق یکی از پر تردد ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی مثال زدنی نظیر رستوران های متعدد (بیش از 20 عدد ) ، شهربازی پیش رفته ، سالن های بازی و زمین های ورزشی می باشد ، در ادامه باید گفت که بوفه صبحانه این هتل زبانزد توریست ها می باشد .

به عنوان حسن ختام معرفی قسمت اول برخی از هتل های دبی ، به معرفی هتل برج العرب می پردازیم . برای توصیف این هتل با این مطلب شروع می کنیم که برای رساندن مهمانان از فرودگاه به هتل ، از لیموزین استفاده می شود و این مجموعه در قدم اول نشانه واضحی از قدرت خود به نمایش می گذارد . هتل برج العربی که یکی از گران قیمت ترین برج های دبی و حتی دنیاست ، با موقیعت جغرافیایی خاص ، مشرف به خلیج فارس می باشد و منظره کم نظیری از داخل آن قابل مشاهده است . این هتل که هریک از اتاق های آن به تنهایی عمارتی مجلل هستند ، محلی برای اقامت ستارگان ورزش و هنر دنیا بوده و این افراد به وفور دیده می شوند .

با توجه به دلایل فوق هتل برج العربی با داشتن حدود 200 سوئیت در 28 طبقه میزبان اشراف و ثروتمندان سراسر دنیا می باشد.

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.