هتل های مالزی،قسمت اول


یکی از نکات مهمی که در مورد صنعت توریسم مالزی مورد توجه قرار می گیرد این مطلب است که مالزی فقط به کوالالامپور و جاذبه های گردشگری آن نظیر  برج‌های دوقلوی پتروناس ، آکواریوم «کی ال سی سی» ،  پارک آبی سان وی ، ارتفاعات  گنتینگ ، غار میمون ها ، معبد «آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان» ، برجایا هیل و  پوتراجایا محدود نمی شود . مناطق بکر طبیعی در واقع شهر های بزرگ و کوچک حاشیه ای مالزی هستند که با احداث هتل هایی مجلل به جذب توریست می پردازند .

یکی از این هتل ها ، هتل مردکا پالاس اند سوئیتز کوچینگ می باشد . این هتل با داشتن سونای بخار و استخر های متعدد و در کنار آن ماساژور های حرفه ای ، سرویس نگهداری اطفال ، سیستم اجاره خودرو ، صرافی ، رستوران های متعدد و همه ساله هزاران نفر را در خود اسکان داده و با ارائه خدمات سطح بالا ، به ترغیب آن ها برای بازگشت مجدد می پردازد .

هتل دی ماجستیک مالاکا نیز هتل ۵ ستاره منطقه ملاکا می باشد که با تکیه بر کادری مجرب و دلسوز به پذیرایی مفصل از مهمانان خود می پردازد . این هتل با داشتن سالن های کنفرانس ، کتابخانه ، صرافی ، فضای نگهداری کودکان ، انواع و اقسام استخر ها و رستوران ها به جذب مشتری پرداخته و بنا به درخواست مسافران ، برنامه های تفریحی و سیاحتی آن ها را نیز تنظیم و تدوین می کند .

هتل ۵ ستاره شانگری واقع درکوتا کینابالو (با نام کامل  شانگری -لاس تانجانگ آرا ریزورت اند اسپا) دارای قریب به ۵۰۰ اتاق می باشد .این هتل با داشتن اتاق هایی لوکس با مدرن ترین طراحی و وسایل ، مکانی دلخواه گردشگران برای استراحت می باشد . در این اتاق ها کنسول های بازی نیز وجود دارد تا مسافران بتوانند در صورت تمایل به بازی های کامپیوتری بپردازند . این هتل علاوه بر داشتن باغ ، کتابخانه ، صرافی ، مهد کودک ، آرایشگاه ، انواع و اقسام رستوران ها و استخر ها ، دارای زمین گلف نیز می باشد و ورزشکاران می توانند علاوه بر فعالیت فوق به انجام ورزش های دیگری نظیر تنیس، موج سواری، والیبال ساحلی وغواصی بپردازند .

تور لحظه آخری

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.