تور لحظه آخری باکو


باکو به عنوان بزرگترین بندر ، شهر و پایتخت کشور آذربایجان ، دارای تاریخی غنی می باشد که در زمان فتحعلی شاه قاجار و به واسطه قراردادهای ترکمن چای و گلستان از ایران جدا شد . این شهر که با داشتن منبع عظیمی از نفت در دل خود ، شریان اصلی زندگی در آذربایجان می باشد ، در سال های اخیر با سرمایه گذاری روی اماکن تاریخی خود ، مناظر بی نظیر طبیعی ، فستیوال ها و نمایشگاه های گوناگون و پارک های ساحلی خود ، توانسته است صنعت توریسمش را تقویت کند .

ایرانیان به عنوان همسایه ، با داشتن روابطی حسنه با آذربایجان ، از اخذ و ارائه روادید برای سفر معافند ؛ بطوریکه حتی امکان سفر زمینی و دریایی را نیز دارند . با این حال سفر هوایی ، بالاخص سفر با تور لحظه آخری پرطرفدار ترین روش عزیمت و سیاحت در باکو می باشد . از مهمترین مراکز دیدنی باکو می توان به ایچری شَهَر (شهر باستانی) ، قیز قلعه سی ( برج دختر ) ، کاخ شیروان شاه ، قوباستان ،کوکلار تاتری ، میدان فواره ، و تارگوا اشاره کرد .

 

پیرو مطالب فوق لازم به ذکر است که تور لحظه آخری به روشی گفته می شود که در آن ، آژانس های مسافرتی در فصول کم تردد هوایی و مسافرتی (مانند زمستان) ، به منظور عدم پرواز هواپیماها با صندلی خالی و خالی ماندن اتاق های رزرو شده هتل ، مبادرت به فروش بلیط های موجود با تخفیفی 15 الی 75 درصدی می ورزند . زمان ارائه تور لحظه آخری از چند روز تا چند ساعت قبل پرواز می باشد . تور لحظه آخری برای مقاصد داخلی و کشور های خارجی که نیازمند اخذ ویزا نیستند ، مناسب می باشد لذا کشور آذربایجان و شهر باکو هر ساله پذیرای ایرانیان زیادی می باشد . بهترین زمان برای بهره مندی از تور لحظه آخری باکو  اوایل اردیبهشت تا پایان پاییز می باشد ، چراکه در این بازه زمانی هوایی مطبوع بوده و از قیمت های مناسب استفاده می نمائید  .

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.