درباره هتل های دبی


هتل های دبی مانند همه شهر های دنیا با قیمت های گوناگون ( ارزان و گران قیمت ) وجود دارند اما با توجه به ذات این شهر که مبین زندگی سرمایه داری و لوکس می باشد ، هتل های 5 ستاره و گران قیمت آن بیشتر نمود پیدا کرده و با توجه به قشر مرفهی که از سراسر دنیا به این شهر می آیند پر طرفدار تر نیز هستند . در ادامه به معرفی برخی از این هتل ها می پردازیم .

هتل سوفتیل داون تاون از جمله مجلل ترین هتل های دبی می باشد که با قرار گیری در مقابل برج خلیفه و ساحل جمیرا منظره ای بکر به مهمانانش هدیه میدهد . این هتل با معماری فرانسوی خود ، امکاناتی نظیر اجاره اتومبیل ، سرویس های رفت و برگشت مسافران ، صرافی ، اتاق های وی آی پی و مراکز خرید سوغاتی را داراست . رستوران های متعدد ، مراکز تفریحی و استخرهای متنوع نیز جز لاینفک هتل های 5 ستاره می باشد .

یکی دیگر از هتل های دبی هتل مینا سلام است که با معماری اصیل عربی خود در کنار بهترین قسمت ساحل جمیرا همانند نگینی در انگشتری دبی می درخشد ، این هتل 5 ستاره با حفظ ساختار عربی خود ، با بهره مندی از کارکنانی مجرب و بی نقص و امکانات سخت افزاری قوی ، به یکی از محبوب ترین هتل های دبی تبدیل شده است .

هتل القصر که با توجه به اسمش ، به نظر خیلی از کارشناسان بهترین هتل های دبی می باشد ، دارای ساحلی اختصاصی ، زمین گلف ، فضای همایش و برگزاری کنسرت می باشد و یکی از نزدیکترین اماکن به وایلد وادی و مراکز تفریحی و خرید دبی است.

هتل جمیرا یچ که دارای بنایی شبیه موج دریاست ، با داشتن بیش از 600 اتاق یکی از پر تردد ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی مثال زدنی نظیر رستوران های متعدد (بیش از 20 عدد ) ، شهربازی پیش رفته ، سالن های بازی و زمین های ورزشی می باشد ، در ادامه باید گفت که بوفه صبحانه این هتل زبانزد توریست ها می باشد .

 به عنوان حسن ختام معرفی قسمت اول هتل های دبی ، به معرفی هتل برج العرب می پردازیم . برای توصیف این هتل با این مطلب شروع می کنیم که برای رساندن مهمانان از فرودگاه به هتل ، از لیموزین استفاده می شود و این مجموعه در قدم اول نشانه واضحی از قدرت خود به نمایش می گذارد . هتل برج العربی که یکی از گران قیمت ترین برج های دبی و حتی دنیاست ، با موقیعت جغرافیایی خاص ، مشرف به خلیج فارس می باشد و منظره کم نظیری از داخل آن قابل مشاهده است . این هتل که هریک از اتاق های آن به تنهایی عمارتی مجلل هستند ، محلی برای اقامت ستارگان ورزش و هنر دنیا بوده و این افراد به وفور دیده می شوند .

با توجه به دلایل فوق هتل برج العربی با داشتن حدود 200 سوئیت در 28 طبقه میزبان اشراف و ثروتمندان سراسر دنیا می باشد .

تور لحظه آخری

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.