هتل های مالزی، قسمت دوم


یکی از پر جاذبه ترین نقاط کشور مالزی جزیره پنانگ یا همان مروارید شرق می باشد . این ناحیه با بهره مندی از آب و هوای گرم استوایی ، پوشش گیاهی غنی ، مناظر بی بدیل و اماکن گردشگری گوناگون به یکی از مقاصد توریست های جهان ( و ایران ) تبدیل شده است و همه روزه به تعداد طرفداران این شهر اضافه می شود .گردشگران ایرانی که معمولا از راه دریای و هوایی ( فرودگاه بایان لپاس ) خود را به این جزیره می رسانند ، به دلیل فاصله زمانی ۵ ساعته با ایران ، در ابتدای امر دچار مشکلاتی می شوند که با گذشت نیمی از روز ، ساعت بیولوژیکی بدن آن ها تنظیم می شود . این جزیره با پوشش استوایی و باد های دلپذیر خود اشتهای هر توریستی را باز می کند که از مهمترین غذاهای آن می توان به باک چور می و پوپیا ، آیام گورنگ (مرغ سرخ شده) ، خرچنگ چیلی ، رندانگ ، اسی لماک و لاکسا اشاره کرد که با ذائقه ایرانیان نیز سازگار هستند . یکی از پر طرفدارترین وسایل نقلیه این جزیره ریکشای رکابی ( ۳ چرخه تاکسی ) می باشد که برای خود به  جاذبه ای گردشگری تبدیل شده و تقریبا هیچ گردشگری از آن بی نصیب نمی ماند . در کنار این جاذبه ها ، مراکز خرید متعدد ، سواحل شنی ، دهکده های ماهیگیری ، موزه ها ، مساجد و کلیساهای دیدنی و نیز از مکان های پربازدید این شهرند .

با این شرایط ، وجود هتل های مجلل و با امکانات جزئی جدا نشدنی از این مجموعه است . از مهمترین هتل های این شهر می توان به هتل های ۵و۴ ستاره لون پاین ، پارک رویال پنانگ ، هتل جی ، فلامینگو بای دی بیچ ، اورگرین لورل پنانگ واشاره کرد .

هتل پارک رویال پنانگ به عنوان یکی از مشهورترین هتل های مالزی هتلی در مجاورت اقیانوس است که تقریبا تمامی اتاق های دارای تراس رو به آب هستند . این هتل با معماری خیره کننده و حمام های مرمرین خود ، یکی از پیشگامان آب درمانی و ماساژ در مالزی می باشد و با توجه به به مجاورت با پرورشگاه پروانه ها و معابد بوداییان ، موقعیت جغرافیایی بی نظیری را داراست .

از دیگر وجوه مشترک تمامی هتل های ۵ ستاره نام برده شده (هتل های مالزیپنانگ ) می توان به مانور همگی آن ها روی متد های آب درمانی اشاره کرد . این هتل ها در بالاترین سطح سرویس دهی ، دارای اتاق هایی با حداکثر امکانات یک هتل می باشند و در کنار آن ارائه غذاهای رنگارنگ بین المللی ، وجود اماکن خرید و تفریحی در داخل هتل و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر از بارزترین ویژگی های آنهاست .

تور لحظه آخری

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.